Reţeta de marţi: Icre din seminţe de chia

Am participat acum un an la o demonstraţie de gǎtit raw vegan. Pe lângǎ alte minunǎţii, am gustat atunci şi din aceste icre false, cu chia. Seminţele de chia conţin mai mulţi acizi graşi de Omega 3 decât peştele, multe proteine şi mai multe fibre decât alte tipuri de seminţe.

Chia provine din America de Sud, este recomandatǎ în diete pentru cǎ înlǎturǎ senzaţia de foame şi regleazǎ nivelul glicemiei din sânge. Practic, dacǎ este consumatǎ regulat- în salate, supe sau smoothie-uri, vǎ poate face viaţa mult mai uşoarǎ.

Icrele acestea se fac foarte uşor şi chiar au gust asemǎnǎtor celor “adevǎrate”, din peşte. Folosim 75 de grame de chia pe care le amestecǎm cu 100 de ml de apǎ. Stoarcem sucul de la o jumǎtate de lǎmâie, adǎugǎm sare dupǎ gust şi se omogenizeazǎ pânǎ când compoziţia capǎtǎ aspectul unei paste gelatinoase. Se adaugǎ 2 linguri de ulei şi o ceapǎ micǎ tocatǎ şi se amestecǎ bine.

Pentru mai multe reţete intraţi aici.

[books:t:

Author: Ioana Ristea

Sunt curioasǎ şi-mi place sǎ învǎţ, îmi sunt dragi oamenii şi imperfecţiunile lor, cred în armonie interioarǎ şi încerc sǎ mǎ joc cât mai mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *