Răsfăţ pentru un mic dejun excelent

 

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Un mic dejun bogat şi divers oferă energie pentru întreaga zi. Dar din păcate, majoritatea oamenilor renunţă la el în favoarea unei  jumătăţi de oră în plus de somn sau din cauza faptului că se grăbeşte să ajungă la servici, şcoală, cursuri etc.

Dar, ar fi bine de ştiut că un mic dejun sănătos îţi oferă mai multă energie decât 15 minute de somn şi ajută la pierderea kilogramelor în plus.

Dimineaţa e important ce mânci. De aceea este recomandat a se mânca din cât mai multe tipuri de alimente. Puţin şi divers: fibre, proteine, lactate, fructe etc. În cantităţi mici sunt acceptate şi dulciurile, dar cu mare grijă căci acestea oferă energie doar pentru moment.

Idei pentru un mic dejun sănăto:

Cerealele cu lapte sau cu iaurt sunt, dimineaţa, uşor şi rapid de preparat. Plus că sunt gustoase şi săţioase.

Un shake, preparat din diverse fructe (banane, căpşuni, caise, piersici etc) cu o cană de lapte, e o altă idee de mic dejun rapid şi sănătos.

O omletă dintr-un ou, câteva felii de brânză şi câteva legume. Plus un măr la sfârşit.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *